FANDOM

Meta knight 2.jpg
Mk.jpg
Unmasked Meta knight.png

Meta Knight bez maski.

180px-Meta knight kssq.png
180px-Metaknight2.jpg
Meta Knight (pol. Ryczerz Meta lub Meta Ryczerz) Jeden z głównych bohaterów gry. Jest podobny do Kirby`ego, ale ciało ma niebieskie. Nie wiadomo, czy jest dobry, czy zły, bo raz walczy z Kirbym, a raz jest jego sprzymierzeńcem. Jego powiązanie z Kirbym musi zostać ujawnione. Jego zamiary nigdy nie są znane (bo raz jest bohaterem, a raz złoczyńcą) ale wiadomo, że jest dowódcą armii nazwanej Meta-Knights i ma okręt flagowy Halabarda(który zadebiutował w Kirby Super Star na SNES), którego Meta Knight używa do wielkich bitew. Pierwszy raz pojawił się w grze Kirby`s Adventure (1993). W fandomie stał się popularny przez jego motywacje i wygląd podobny do przedstawiciel rasy Kirby.

Kirby's Adventure i Kirby: Nightmare in Dream Land

Meta knight 3.jpg
W tej grze i jej remaku Meta Knight próbuje razem z armią powstrzymać Kirby'ego przed złączeniem elementów Star Rod, ponieważ wszystkie w Fontannie Marzeń uwolniły by Nightmare(pol. Koszmar - W Ameykańskiej wersji anime Kirby Right Back at Ya - eNeMeE). Jest Bossem w przedostatniej lokacji Orange Ocean - Jest również najtrudniejszym bossem w oryginalnej grze przez to że trzeba go trafić 11 razy (W remaku jest łatwiejszy). Po pokonaniu go jego maska zostaje zniszczona (co ciekawe jego rozbita maska i nierozbity miecz [póżniej Galaxia] lecą w dół ekranu), a po rozbiciu wygląda jak fioletowy Kirby, a pózniej ucieka. Pojawia się na amerykańskiej okładce Kirby: Nightmare in Dream Land, gdzie (na okładce) wykorzystano jego wygląd z Anime.W remaku po raz pierwszy w serii po zdemaskowaniu nabiera zły wyraz twarzy, skacze i ucieka (pózniej następne gry będą to wykorzystywać [z wyjątkiem Kirby Epic Yarn, ponieważ w tej grze po raz pierwszy w grach platformowym z serii Kirby po pokonanu go nie zostaje zniszcona jego maska, a mimo to ucieka, jednak póżniej w cutscence pojawia się i w walce z Mecha Yin-Yarn pomaga Kirby i Książe Fluff ' owi]) W Remaku pojawia się minigra Meta Knightmare, gramy Meta Knight'em i dodatkowo nie możemy zapisywać i zbierać dodatkowych żyć (Mamy trzy życia) i jest liczony czas (Co ciekawe walczy z innym Meta Knight'em, lecz z Nightmare [bez Hacków] nie może [Ostatni bossem jest Król Dedede, który w normalnej grze jest przedostanim bossem i to jedyny przypadek, gdzie nie walczy w Meta Knightmare z Galacta Knight, ponieważ został on wprowadzony dopiero w remaku Kirby Super Star z SNES, Kirby Super Star Ultra na DS, następcy GBA, gdzie zadebutował Remake Kirby's Adventure]). Minigra Meta Knightmare pojawia się w Kirby Super Star Ultra jako Meta Knightmare Ultra i w Kirby Planet Robobot jako Meta Knightmare Returns.

Kirby Avalanche

W tej grze Meta Knight jest przedostatnim bossem gry i pierwszym razem gdzie zarówno mówi, jak i pokazano jego imię - Meta Knight. W tej grze używa swojego nowoczesnego wyglądu. Gdy zostaje pokonany, wywiesia białą flage i odsunął miecz, dając znać ze się poddał.

Rozmowa Kirby z Meta Knight:

> Meta Knight : Nikt nie przepadnie, Kirby!

> Kirby: Ale czy dostanę miecz?

> Meta Knight: Oh, masz rację... ale to jest Avalanche, ha ha ha ha !! 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki