FANDOM

Waddle Doo to postać w grach Kirby. To czerwona kulka z dwoma (pierwotnie trzema) włoskami na głowie i jednym, wielkim okiem (oraz pierwotnie zielonymi nogami). Gdy został zniszczony, powrócił do swojej dawnej formy, czyli Waddle Dee i stał się sojusznikiem Kirby`ego.

180px-Waddle doo64 render.png
Waddledoobeam.gif
Kirby's Dream Land

Tu poraz pierwszy pojawia się Waddle Doo, lecz nie jako zła wersja Waddle Dee, lecz jako osobny przeciwnik. Pomaga Dedede ukraść żywność Dream Land. Używa ataku Beam (pol. Promień). Dodatkowo Kracko używa Waddle Doo jako amunicji. Jest pierwszą odmianą Waddle Dee.

Kirby Adventure i Kirby: Nightmare in Dream Land

W tej grze przez to że Kirby dostał umiejęntność kopiowania ataków przeciwników, dostaje Atak Promienia skopiowanego od Waddle Doo, jednak pojawia się jego odpowiednik a prasolem (Parasol Waddle Doo), który zamiast beam, daje parasol.

Kirby's Avalanche

Waddle Doo jest trzecim i ostatnim bossem trybu łatwego. On i Waddle Dee są przedstawieni jako kuzyni. Dodatkowo jego Al jest wykorzystane przez Mumię w Puyo Puyo.

Oto rozmowa Kirby z Waddle Doo:

> Waddle Doo: Nie traktujesz Waddle Dee z szacunkiem... teraz ja, Waddle Doo, pokonam cię!

> Kirby: Nie sądzę!

Anime

W Anime jest tylko jeden Waddle Doo, nazywany po prostu Waddle Doo i on jest dowódcą armii Waddle Dee. Jednocześnie jest jedynym przedstawicielem rasy Waddle Dee, którzy mówią normalne. W Japońskim Dubbingu mówi głosem Yuko Mizutami, a w angielskim Maddie Blaustein (Dodatkowo w japońskim Dub mówi wysokim głosem, a w angielskim niskim). W Anime też jest przyjażnie nastawiony do Kirby oraz nosi krótki miecz. Wydaje się też troszczyć się o inne Waddle Dee, ponieważ gdy w odcinku Hungry Struck (pol. Powalony Głodacz) daje armii Waddle Dee (i Kirby) dobre jedzenie, przez co Escargoon ucieka do Dedede by go powiadomić. Gdy okazuje się że przez na jedzenie dla każdego Waddle Dee kosztuje bardzo dużo, Dedede daje (dzięki Kawasaki) bardzo ciękie kanapki, Waddle Doo narzeka na Dedede, że on sam ma idealny posiłek, a Waddle Dee nie mają oraz w odcinku Waddle While You Work gdy Dedede sprzedaje wszystkie Waddle Dee, on idzie do Cappy Town (Pol. Miasteczka Cappy - Pupu Village w Japonii), gdzie są Waddle Dee, jednocześnie opuszczając Króla (pózniej stwierdza, że przez to że wszystcy Cappy kupili Waddle Dee, pilnowanie jego " Podopiecznych" jest niemożliwe). On też nie używa promienia z oka. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki